« 月が替わりました。 | Main | 和風LED。 »

幻の音楽会。

私の一番下の子供の小学校最後の音楽界の日でした。
ところが裁判所での期日がもうずいぶんと前から決められていまして、それがまた子供の音楽会と開始時刻が、お・な・じ。
あの生の美しい゜合唱も、練習を重ねた合奏も。
子供の姿も。

この年の姿と声に触れる機会は、永遠に失われてしまいました。

|

« 月が替わりました。 | Main | 和風LED。 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/48557/65991782

Listed below are links to weblogs that reference 幻の音楽会。:

« 月が替わりました。 | Main | 和風LED。 »