« 月末の夜明け。 | Main | 松山夜間ドライブ。 »

師走になりました。

12月1日・木曜日。
師走。
日の出を拝むことはできず曇り空でしたが徐々に晴れ。
今日も観音寺を振り出しに、高松、丸亀、坂出、そして三豊を走り抜けたらあがりでした。

車の外に降り立ちましたら風は冷たいようでその芯まではさほど冷たくなくやや暖かい感触すらも。
妙な風です。

|

« 月末の夜明け。 | Main | 松山夜間ドライブ。 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/48557/64569767

Listed below are links to weblogs that reference 師走になりました。:

« 月末の夜明け。 | Main | 松山夜間ドライブ。 »